HR & Verzuimmanagement

Bellen met Donna

"MIJN NAAM IS DONNA EN IK HELP JOU BIJ HR & Verzuimmanagement"

HR en verzuimmanagement vragen om een gestructureerde en efficiënte aanpak. Als jouw virtuele assistent bij Bureau Donna ondersteun ik je bij het stroomlijnen van deze processen, zodat je organisatie soepel blijft draaien. Mijn expertise ligt in het accuraat opstellen en redigeren van tweedespoortrajectrapportages, het bewaken van deadlines en termijnen in verzuimdossiers en het beheren van personeelsadministratie en declaratieverwerking.

Daarnaast help ik bij salarisadministratie, het verwerken van ziek- en betermeldingen in systemen en bij instanties zoals het UWV (bijvoorbeeld in geval van Wajong), de onboarding en offboarding van medewerkers en het opstellen van arbeidscontracten en diverse overeenkomsten. Ik onderhoud contact met medewerkers om hen te begeleiden in het proces en zorg voor de voorbereiding van duidelijke en overzichtelijke rapportages.

Mijn aanpak is gericht op het vereenvoudigen van je werkprocessen. Of het nu gaat om het opstellen en versturen van nieuwsbrieven, het bijhouden van je website en social media-accounts, of het verzorgen van sociale attenties zoals een bloemetje of een fles wijn bij een mijlpaal van een relatie – ik zorg ervoor dat alles soepel verloopt. Ook draag ik zorg voor een passend eindejaarsgeschenk voor je klanten.

Met een scherp oog voor detail en een gestructureerde werkwijze help ik je de controle te behouden over je operationele taken. Door mij jouw administratieve processen en HR en verzuimmanagement te laten beheren, bespaar je tijd en voorkom je onnodige stress. Samen zorgen we ervoor dat jij meer ruimte hebt voor de zaken die er echt toe doen. Met Bureau Donna als jouw betrouwbare back-officepartner ben je altijd verzekerd van een gestroomlijnde en efficiënte bedrijfsvoering.

Bellen met Donna

Succesverhalen

“Ik had gelijk het gevoel dat ik met een gerust hart alles aan Magda kan overlaten. Voor mij is het belangrijk dat de administraties van mijn klanten op orde zijn en knelpunten tijdig aan mij worden doorgegeven. Als je een efficiënte, vriendelijke virtual assistent zoekt die je veel werk uit handen neemt, dan ben je bij Magda aan het goede adres! “

Vraag het Moniek

“Magda is bijzonder goed in wat ze doet: denkt aan dingen voor jij dat doet, structureert waar geen structuur is, levert kwaliteit, vindt leuke dingen, is snel en communiceert duidelijk. Daarbij is ze ook nog eens erg prettig in de omgang, gezellig, bijzonder attent en vriendelijk voor iedereen.”

CROP Registeraccountants

“Magda verzorgt haar werk tot in de puntjes. Ze is spontaan, sympathiek en heeft een goed inlevingsvermogen en heeft bovendien een groot lerend vermogen. Op haar kun je bouwen: alles op tijd af en ingepland en proactief als het nodig is.”

Accountantskantoor De Aalscholver

“Ik had gelijk het gevoel dat ik met een gerust hart alles aan Magda kan overlaten. Voor mij is het belangrijk dat de administraties van mijn klanten op orde zijn en knelpunten tijdig aan mij worden doorgegeven. Als je een efficiënte, vriendelijke virtual assistent zoekt die je veel werk uit handen neemt, dan ben je bij Magda aan het goede adres! “

Vraag het Moniek

“Magda is bijzonder goed in wat ze doet: denkt aan dingen voor jij dat doet, structureert waar geen structuur is, levert kwaliteit, vindt leuke dingen, is snel en communiceert duidelijk. Daarbij is ze ook nog eens erg prettig in de omgang, gezellig, bijzonder attent en vriendelijk voor iedereen.”

CROP Registeraccountants

“Magda verzorgt haar werk tot in de puntjes. Ze is spontaan, sympathiek en heeft een goed inlevingsvermogen en heeft bovendien een groot lerend vermogen. Op haar kun je bouwen: alles op tijd af en ingepland en proactief als het nodig is.”

Accountantskantoor De Aalscholver

DE VROUW ACHTER DONNA

Magda is jouw go-to bij Bureau Donna voor alles wat met administratie te maken heeft. Met een rijke ervaring, opgedaan bij gerenommeerde bedrijven zoals Van Diepen Van der Kroef Advocaten, ProRail, Brecheisen Makelaars en CROP accountants & adviseurs, weet Magda precies wat nodig is om jouw zakelijke processen soepel te laten verlopen. Denk aan het nauwkeurig uitvoeren van administratieve taken, het bijhouden van je socials en de boekhouding – alles waar je zelf liever niet aan begint, neemt zij met plezier en precisie van je over.

Ze pakt elke klus aan met een mix van scherpte en luchtigheid. Met Magda krijg je niet alleen je zaken op orde, je krijgt er ook iemand die met haar vrouwelijke touch een frisse balans en harmonie in je bedrijf brengt. Ze staat altijd klaar met slimme tips en is nooit te beroerd om dat extra stapje voor je te zetten. Zoals de Donna uit 'Suits', maar dan voor jouw bedrijf. Met Magda is het net alsof je je eigen assistent uit de serie hebt, klaar om je bedrijf net dat beetje soepeler te laten lopen.

LEUK FEITJE:

Magda is op haar 16de begonnen bij een advocatenkantoor, net zoals in Suits!

Werkervaringen


Let's connect

Opleiding: Secretaresse

Schroevers

Opleiding: Office Management

NCOI

Ik stuurde receptionisten aan, onderzocht de productiviteit van het secretariaat en beheerde verlof- en ziekte-registraties voor een efficiënte werkomgeving.

Van Diepen Van der Kroef Advocaten

Ik verzorgde onboarding en offboarding, ondersteunde de salarisadministratie in Nmbrs en verwerkte ziek- en betermeldingen, inclusief UWV-administratie. Daarnaast beheerde ik het verlofsysteem, stelde contracten op en organiseerde BHV-trainingen.

GriDD

Ik zette een SharePoint op voor HR-processen, registreerde ziek- en betermeldingen en was aanspreekpunt voor HR-vragen binnen de afdeling.

ProRail

Ik redigeerde 2e spoor traject rapportages en zorgde voor een professionele en nauwkeurige weergave.

NL Verzuim

Ik beheerde agenda’s van bedrijfsartsen en casemanagers, plande consulten en stond medewerkers en werkgevers te woord. Daarnaast verwerkte ik ziek- en betermeldingen.

Van Altena en De Jong Bedrijfsartsen